Wednesday, October 21, 2009

Trial...Founder...Initiator...only for beginning not for the time of harvesting.

Assalamualaikum,
arini aku terasa sedikit sedih....tapi bukanlah maksudnya xbersyukur dengan apa yang sudah dikurniakan-Nya..
cuma....

Untuk UPSR, tahun aku merupakan tahun pertama 5A diperkenalkan.
Untuk SPM,tahun aku juga merupakan tahun pertama dwibahasa diperkenalkan.
Untuk Matrikulasi,tahun aku juga merupakan tahun pertama Bahasa Inggeris digunakan untuk semua bahan rujukan.

Di UiTM, batch MPP 0607, tahun pertama, SMPP diperakukan sah,tahun aku membuat perubahan organisasi utk fakulti, bg kelab persatuan pelajar..dari xde duit,sampai sekarang tiap2 hujung tahun tiap2 sem..boleh melancong....(selepas aku dah abis belajar).

Di tempat kerja pula, aku yang mulakan network company ni...kaedah2 baru menyelesaikan masalah technical...buat document2 yang xwujud...implementation/techinical planning/document utk project....memudahkan kerja staff2 lain..techinical problem solver...tapi gaji....(sebab aku bukan bodoh xtahu hal macam ni)....bukan nak demand tapi biar adil...

tapi dari semua bende ni,ape yang aku dapat?

Yang aku tahu,...PENGALAMAN...itu saja....

Aku masih xpaham apa yang cuba disampaikan-NYA melalui semua ni...

Ya ALLAH, tunjukkan la aku,paham kan la aku, apa yang ENGKAU cuba beritahu aku...

No comments: