Friday, October 30, 2009

Nokhtah Buat Tahun Ini...

Assalamualaikum,

Kepada kawan-Kawan yang sudi menjenguk ke blog ini,atau sesiapa sahaja yang sering ke laman blog ini...ini merupakan entry terakhir buat tahun ini...dan insyaallah entry untuk lembaran baru akan bermula balik tahun hadapan..

Saya dan Ummi akan ke Tanah Suci Mekah untuk menunaikan ibadat haji dan umrah bermula 14 hb November sehingga 28 hb Disember ini...mungkin saya tidak akan berkesempatan untuk menjenguk lagi ke blog ini mulai 1 hb November ini, sebab banyak persiapan yang perlu dilakukan..Insyaallah banyak yang akan saya kongsikan sekembalinya saya ke Malaysia nanti..

Doakan saya dan Ummi agar selamat ke Tanah Suci Mekah dan selamat kembali ke Tanah Air nanti..

Berjuta kemaafan dipohon sekiranya terdapat salah dan silap sepanjang penulisan blog yang tidak seberapa ini...halalkan segala makan-minum..

Sehingga bertemu lagi tahun depan..

Wassallam.

1 comment:

Shikin Hassan said...

SALAM...
SEMOGA AWK N UMMI SENTIASA SELAMAT..
DOAKAN JUGA MALAYSIA SENTIASA BERADA DALAM SEJAHTERA..