Saturday, September 25, 2010

~Sanggupkah Aku Mewakaf Diri Di Jalan-Mu~

Assalamualaikum,

Agak lama tak menjenguk blog ni...
Satu persoalan yang bermain di kepala aku sekarang ni...
sanggupkah aku mewakafkan diri.....
ia memerlukan komitment tinggi dan banyak pengorbanan...
Alhamdulillah..dengan status aku sekarang mungkin aku sudah dikatakan agak stabil berbanding dahulu..
cuma itu la, terasa jauh di dasar hati..aku perlu juga melakukan sesuatu untuk agama walaupun sedkit....
supaya aku akan ada matlamat dan tujuan yang tidak sia-sia...
dan aku perlu bersedia untuk menghadapi apa jua halangan nanti...

setakat ini..yang bermain di kepala aku..sekiranya aku sangggup..adalah Ummi..

Tapi apa-apa pun....aku rasa aku perlu juga melakukan sesuatu bagi tidak mengsia-siakan hidup aku..selama aku perlu berkhidmat di sini..yang entah untuk berapa lama..
Ya Allah....beri kanlah aku petunjuk dan pilihan yang terbaik dalam menjawab kegusaran ini..

Wallahua'lam

No comments: