Wednesday, June 16, 2010

CUTI-CUTI MALAYSIA

Assalamualaikum,

cuti-cuti malaysia, tu gelaran yang adik bongsu aku cakap...
maklumla..die lah yang xpernah  jalan mane2 sebelum ni....adik beradik lain pernah jugak sebelum arwah ayah ku tiada...

sebenarnya bukan niat asal nak bercuti, cuma pergi melawat adik ke-3 aku di Nilai,Negeri Sembilan...
tapi sebab pergi awal,3 ari jadi,..kira macam bercuti jugak la...

aku bawak family ke Port Dickson,Melaka,KL(KLCC dan KL tower)...kira ok jgk la untuk adik bongsu aku tu...jalan2 semasa cuti sekolah...gambar2 dan video agak bayak..tapi aku xambil plak dr adik lelaki aku...so xleh upload la kat sini....huhu

aku sangat gembira......

kalo boleh nak cuti panjang lagi..tapi kene balik jugak bertugas....

Cukupla kot takat ni menulis..salam

No comments: