Sunday, January 31, 2010

Terima Kasih Allah-Best Birthday Ever

Allah berfirman: "Barangsiapa bertakwa kepada Allah niscaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar, Dan memberinya rezeki dari arah yang tiada disangka-sangkanya. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah niscaya Allah akan mencukupkan (keperluan)nya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang (dikehendaki)Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu" (Ath-Thalaaq 65:2-3)

Alhamdulillah....

ayat(terjemahan)diatas sebenarnya Ayat seribu Dinar...
Sememangnya kena dengan situasi aku sekarang...best birthday ever( ceh...pengumuman tu!!)

p/s:Jadi selalula baca ek..ayat tu.

Team buildng company di Port Dickson 30hb & 31hb...sambut birthday disana...main sukan air (jetsky...banana boat..kayak...berenang) yang sememangnya dah lama teringin.......lebih menggembirakan..Surat JPA plk sampai di kg suh lapor diri hujung Feb ni.....penantian lebih setahun..akhirnya terjawab..

Satu Pakej Lengkap...Alhamdulillah...
Masa aku taip entry ni...tengah siapkan resign letter kepada bos aku...sedey la pulak rs...lebih2 lagi lepas "vacation" ni...bukan xseronok keje kat sini....cume sape xnak keje kerajaan kan?

Ade hikmah disebalik kejadian ini...dan aku harap@doakan biarlah ia satu ketentuan yang terbaik untuk aku...

Hidup mesti diteruskan....
Terima kasih juga kepada kawan-kawan yang ucap selamat hari jadi kepada aku....

Satu pemberian yang bermakna dari-Nya untuk aku diusia ini...berkat doa semua orang..Terima Kasih

Alhamdulillah..

No comments: