Saturday, January 31, 2009

Revise?


Dah lama x menulis, pagi ni berkesempatan..

lepas solat subuh,aku terus mengadap laptop company ni..laptop aku sendiri,dah bg kat mak aku...
die teringin nk ade laptop jgk...so aku bg jela...sebab aku bukan pakai sgt pon...ade yag ni pon cukup la kot..

pagi ni kira hari terakhir aku di rumah sewa aku di seksyen 7,shah alam...lepas ni kene pindah ke Batu 3,dekat ngan tempat keje skrng...
bukan sebab ape, owner rumah ni( keling...dh name pon keling) macam ******!!!...
ade ke patut sepanjang menyewa ni, bulan 10 tu,sewa bulan 11 n bulan 12 dah mintak...
ingat aku ni tukang cop duit ke ape....member2 umah aku ni lg la xde...baru je abis study,tgh cr keje...nk korek celah mane!!....

arini jgk merupakan ari yg amat sesuai utk aku revice balik perjalanan hidup aku...ape achivement aku...n step aku seterusnye...

Umur
dah jd 23 tahun..terase tua la plk...22 aritu rs mcm muda sesgt la lagi..
tapi aku rs perwatakan aku dah mcm orng 25 tahun dah...
ade sape2 setuju?

Perwatakan
aku kelaskan aku ni seorng yng membosankan....aku xenjoy...sekali-sekala je...
game-->aku xpernah main,xpandai lngsung walopon bdk it..
sukan-->ape pon xreti
tv-->skrng jrng sgt tgk,xde yg menarik bg aku..kalo layan pon anime@kartun je
wayang-->dalam hidup ni,baru 3 kali masuk panggung,tu pon sebab member dah ajak gile2..kalo sorng...sorry
karoeke-->sekali je try,tobat xnk dah lepas ni...

Satu perangai yg xleh ubah...xleh menunggu...so kalo janji ngn aku...jgn buat aku tertunggu-tunggu...bengang rs..xkira ape..paham!!..
tp jgn risau...aku susah nk marah...so jgn biarkan aku marah...

Financial
keje baru 6 bulan ape dapt?xde paper la yg boleh save lg...
orng yg kenal aku...tau la mane pegi duit tu..hehehehe..
rs nk balik ke bidang network@telekomunikasi...sebab yg lain...aku xpandai..

Family
so far, Alhamdulillah...semua sihat..setakat demam2 tu biase la...
bezanye..aku jauh kat shah alam ni..adik2 aku yg kat U pon..dekat je tganu tu je..2,3 jam boleh smpai umah..aku je kene 8,9 jam naik bas baru smpai..mesti lenguh giler la pinggang ni..





Kawan
ni aku xtahu nk takrif macam mane...aku xrs aku ni pandai berkawan...xde geng kamceng pon...
sume biase je kot....susah nk rapat satu kepala ngan aku ni(bosan punye orng kan)...
tp walo sape pon aku pernah kawan...aku seorng yg setia ngan persahabatan..so sape yg mintak tolong aku,mane yg aku mampu buat,aku tolong...ntah...kekadang aku rs, aku selalu buat ape je utk tolong orng lain...tp ade ke orng yg snggup tolong aku?....

Future@akan datang
adela planning sket2...
xleh citer byk kat sini...
orng tertentu je tau ape aku nk buat nanti..hehhehe

cukup la kot pagi ni...kang lebey2 kang..ade la yang akan kate aku ni poyo@"koya" plk..huhuhuhu.

2 comments:

nikmimie said...

salam..waa...dh nmpak entry update..=)

bkdbaek said...

satu luahan hati birthday boy..hehe....